Vánoce 2018: Jen v e-shopech Češi utratili 45 miliard, z toho 5 miliard v jednom týdnu
Dle tiskové zprávy APEK utratili čeští zákazníci v předvánočním období v internetových obchodech 45 miliard korun. Prakticky hned po vánocích pak začaly pro mnoho Čechů oblíbené výprodeje a další slevové akce.
Z výzkumu APEK dále vyplývá, že zákazníci e-shopů dobře vědí, jak využít všech výhod nakupování po internetu.
Hlavní výhodou je pro spotřebitele úspora času (v dotazníku to uvedlo 29 % respondentů). 31 % respondentů uvádí, že při nakupování navštíví několik vybraných internetových obchodů a porovná si jejich nabídku, 23 % lidí využívá cenových srovnávačů a nákupních rádců a oproti tomu 24 % dotazovaných lidí volí ihned svůj oblíbený e-shop a nabídky v jiných obchodech vůbec nezkoumá.
APEK dále očekává rekordní výsledky v prodejích i během povánočních výprodejů.
zdroj: APEK